top

Якість масла у двигуні

maslomotorСаме від якості моторного масла безпосередньо залежатиме технічний стан двигуна автомобіля і відсутність серйозних поломок силового агрегату. Автовласнику слід використовувати виключно оригінальне масло, регулярно перевіряти його рівень, а також якість масла у двигуні. Тільки в цьому випадку можна буде виключити якісь серйозні поломки, тим самим зменшивши собі витрати на експлуатацію автомобіля. Самостійна перевірка олії в двигуні
Самостійна перевірка олії не становить особливої ​​складності, вона займає буквально пару хвилин, при цьому автовласник буде впевнений як олія, що дозволяє своєчасно замінити її при необхідності. При перевірці необхідно витягти щуп з мотора та оцінити прозорість масла, його колір та запах. Зверніть увагу на показники плинності олії, яка не повинна капати з щупа немов вода.

Якщо масло в двигуні почорніло, у такому випадку потрібно виконати заміну олії одночасно з промиванням двигуна. Тому не зайвим буде скоротити міжсервісний інтервал заміни олії, що дозволить дещо продовжити термін служби двигуна, відтягнувши необхідність виконання капітального ремонту.

 

Перевірити масло можна за допомогою найпростішого тесту, для якого вам знадобиться лист білого паперу. Необхідно на білий папір капнути масло, дочекатися висихання листа і далі уважно оглянути отриману пляму. Така пляма має бути рівномірною за своїм кольором, а якщо центр коричневий або чорний, з боків видно частинки сажі, це говорить про необхідність якнайшвидше замінити масло.

 

Зверніть увагу на колір масла, яке має бути світло-жовтим або янтарним. Поява чорного кольору або характерні вкраплення сажі і стружки в маслі говорить про проблеми з двигуном. Виражений горілий палений запах у олії вказує на пробій прокладки головки блоку циліндрів. У такому разі необхідно не затягувати з ремонтом, якнайшвидше виконавши відновлення двигуна.

 

Міжсервісний інтервал та необхідність промивання олії
На сучасних двигунах необхідно виконувати заміну мастила кожні 8-10 тисяч кілометрів пробігу залежно від стану двигуна. Це раніше можна було проїхати машиною 20 000 кілометрів і лише після цього змінити масло. Сьогодні ж двигуни працюють з більшим навантаженням, більшість з них мають додаткові турбіни, що також призводить до швидкого зносу олії та втрати ним своїх первісних характеристик. Тому, по можливості, слід максимально скорочувати міжсервісний інтервал, це дещо збільшує витрати автовласника на обслуговування, але при цьому позбавляє необхідності раннього капітального ремонту мотора.